2014 m. gruodžio 18 d., ketvirtadienis

Spalvoti meilės žodžiai


Mažoji Tifani

Meilė nudažo
Juodą žemę
Dar kitokia spalva,
Jinai nuspalvina ir dangų,
Suranda akių spalvą
Ir ežero dugne,
Net prikelia iš marių
Gintarines sages,
Jas prisega, prisiekia
Globoti visada.
Sumirga pasakose
Slaptažodžiai ir burtai,
Nes tampa pasaka gyvenimas...
Kai mylime, ir mes kitokie, –
Vaikai myli tėvus,
Seneliai – vaikaičius,
Kas suburia į vieną šeimą
Pabirusius, kaip kalėdaičius,
Geltonus ant baltos
Žiemužės staltiesės visus.



Giminėms



1 komentaras:

Hanna rašė...

Po vedybų mano gyvenimas tapo labai sunkus, vyras pradėjo vytis kitas moteris, nes po metų laukimo nedaviau jam vaikų. Mačiau, kaip mano santuoka subyrėjo. Aš padariau viską, kas įmanoma, kad pakeisčiau situaciją, bet niekas nepadėjo, kol nesutikau daktaro Makha, dvasinio gydytojo. Dr Makha išgelbėjo mano gyvybę ir santuoką. dabar turiu 2 vaikus. Esu dėkingas daktarui Makhai, todėl palieku savo atsiliepimus visiems, kurie turi santuokos ir vaisingumo problemų. KONTAKTAS

📧paštas: makharituals@gmail.com
Whatsapp: +1(815)564-3618