2013 m. liepos 13 d., šeštadienis

Kūrėjas


Anykščių Festivalyje "Velnio akmuo"

Skaičiuoju minutes -
Tai mano laikas;
Jis tavo, jei drauge,
Duok ranką ir eime,
Kur dar nebuvome
Ir esame vaikai,
Kol nesuprantame,
Kas mes...
O mes – kūrėjai
Nuo pat pradžių pradžios,
Kai Visagalis, save nugalėjęs,
Sukūrė ir visatą -
Laiką, žemę,
Kuri ir laikosi
Tik ant vandens
Ir pamatų ugnies,
O laikas minutes skaičiuoja,-
Taip noriu būti
Į Kūrėją panašus,
Juk Jis mane ir sugalvojo,
O aš - dar aitvarus
Ir nykštukus, ir milžinus, ir fėjas...
Su velniu noriu susigrumti
Pavirstęs juo, kad ir neatpažintų,
Piktus jo darbus
(O gal jie mano? )
Agnimi paversti,
Po kauke nesislėpti
Ir į jį pažvelgti savo kūrybos akimis,
Nes aš laike -
Tik mažas ir menkas žmogus,
O didelis meile Kūrėjo,-
Per savo trumpą amžių
Buvau toks atkaklus.



Komentarų nėra: