2020 m. balandžio 7 d., antradienis

Šerkšno atspindžiai




Gražus man šerkšnas
Ant eglės spyglių
Ankstyvą rudenį ir šaltą žiemą,
Kai apšarmoja antakiai,
Plaukai – ne dėl senatvės
Ir dėl nemigos…
Gražus man šerkšnas
Ant pušies spyglių, –
Jie ilgesni už spindulį
Ant lango žiemą,
Prie tulpių rateliu
Mažytės snaigės šokiui susibėga,
O aš sukuosi ir šaukiu
Pavasarį šerkšnotą,
Nes širdyje – dar ne žiema,
Tamsi šukuosena vis puošia,
Laukia skrydžiai…
Gražus man šerkšnas
Ant sodo tvorų,
Kurias tėvelis tvėrė,
Šerkšnoti ūsai primena miškus,
Kur šerkšnas laikosi ilgai
Netgi ant karklų, uosių…
Gražus man šerkšnas ant beržų,
Kai sulą leidžia brolis atsilošęs, –
Sėdi prieš saulę
Ir laukia kada ledas ištirps,
Tada atneš į trobą
Sklidiną ąsotį…
Oi, kokie gražūs buvo
Apšarmoję smilkiniai,
Kailinių apykaklė
Iš tikro avies kailio,
Mamos austa skarelė
Kaklą juosė…
Gražus man šerkšnas
Ant visų ir kryžių, –
Taip viskas buvo neseniai,
Seserų giesmė
Dar mano žilą galvą lydi.



Komentarų nėra: